Regeneratív kezelés parodontitis ellen - Membrántechnikával a hosszú életű fogakért

Bár a modern korral együtt a fogászati technológia is elképesztő fejlődésen ment keresztül az elmúlt évek során, a szakorvosok igyekeznek minél tovább megőrizni az eredeti fogakat. Ennek nemcsak esztétikai, hanem egészségügyi okai is vannak; egy implantátummal legfeljebb pótolni lehet az elveszített fogakat, leváltani idő előtt az utóbbit nem érdemes.

Éppen ezért aggasztó, hogy még mindig sok páciensnél alakul ki a megfelelő szájhigiéniával általában elkerülhető, rendkívül súlyos következményekkel járó fogágybetegség (parodontitis).

A problémát sokáig csak lelassítani lehetett, azonban az innovatív regeneratív membránok segítségével még egy előrehaladott parodontitis esetében is lehetővé válik az állcsont részleges újbóli felépítése.

Egy sikeres beavatkozással az érintett terület fogai is megmenthetőek, ezáltal eltolható a fogpótlás időpontja, és a páciens tovább élvezheti eredeti, megfelelően funkcionáló fogait.

A helyi érzéstelenítéssel elvégezhető, teljesen fájdalommentes műtét során a szájsebész egy szervezetbarát membránt helyez a fog köré, amely nemcsak elősegíti a szövetek újraképződését, de onnantól kezdve képes megvédeni a fogat a bakteriális fertőzésektől is.

A membrántechnika során a gyógyulás általában 8-10 hetet vesz igénybe, és ez alatt az idő alatt a fogak begyógyulnak és megfelelően rögzülnek a helyükön.

Regeneratív kezelés parodontitis ellen